I prudutti di l'etere di cellulosa AnxinCel® HPMC/MHEC ponu migliurà u Mortaru di Calce attraversu i seguenti vantaghji: Aumentà u tempu apertu più longu. Migliurà u rendiment di u travagliu, cazzuola antiaderente. Aumentà a resistenza à u sagging è l'umidità.
Etere de cellulose pour mortier de chaux
Lime Mortar hè una mistura di calce, sabbia è acqua. U mortaru di frassini bianchi hè un mortaru fattu mischjendu pasta di calce è sabbia in una certa proporzione, è a so forza hè ottenuta interamente da l'indurimentu di calce. U mortaru di frassini bianchi hè adupratu solu in ambienti secchi cù esigenze di forza bassa. U costu hè relativamente bassu.
A lavorabilità di u mortar si riferisce à se u mortar hè faciule di sparghje in una capa fina uniforme è cuntinuu nantu à a superficia di muratura, etc., è hè strettamente ligatu à a capa di basa. Cumpresu u significatu di fluidità è ritenzione d'acqua. I fatturi chì affettanu a fluidità di u mortar includenu principarmenti u tipu è a quantità di materiali cimentiti, a quantità di acqua utilizata, è u tipu, a forma di particella, u grossu è a gradazione di aggregati fini.
Inoltre, sò ancu usati in i materiali misti è additivi. A varietà è a dosa sò ligati. In circustanze normale, u sustrato hè un materiale poroso chì assorbe l'acqua, o quandu a custruzzione hè in cundizioni di calore seccu, deve esse sceltu un mortar fluidu. À u cuntrariu, se a basa assorbe menu acqua o hè custruita in cundizzioni umidi è friddi, u mortaru cù poca fluidità deve esse sceltu.
Grade cunsigliatu: | Richiesta TDS |
HPMC AK100M | Cliccate quì |