Idrossipropilmetilcellulosa (HPMC) hè un materiale polimeru soluble in acqua largamente utilizatu in medicina, alimentazione, custruzzione è altri campi. Havi una bona stabilità termica, ma pò ancu degradate sottu a temperatura alta. A temperatura di degradazione di HPMC hè principalmente affettata da a so struttura moleculare, e cundizioni ambientali (cum'è l'umidità, u valore di pH) è u tempu di riscaldamentu.
Temperatura di degradazione di HPMC
A degradazione termica di l'HPMC cumencia di solitu à apparisce sopra à 200℃, è a decomposizione evidenti si farà trà 250℃-300℃. In particulare:
Sottu à 100℃: HPMC mostra principarmenti l'evaporazione di l'acqua è i cambiamenti in e proprietà fisiche, è ùn si trova micca degradazione.
100℃-200℃: HPMC pò causà l'ossidazione parziale per l'aumentu di a temperatura lucale, ma hè stabile in generale.
200℃-250℃: HPMC mostra gradualmente a degradazione termale, chì hè principalmente manifestata cum'è frattura strutturale è liberazione di picculi volatili moleculari.
250℃-300℃: HPMC hè sottumessu à una descomposizione evidenti, u culore diventa più scuru, molécule chjuche cum'è l'acqua, u metanolu, l'acidu acìticu sò liberati, è si faci a carbonizazione.
Sopra 300℃: L'HPMC si degrada rapidamente è carbonizza, è certi sustanzi inorganici fermanu à a fine.
Fattori chì affettanu a degradazione di HPMC
U pesu moleculare è u gradu di sustituzione
Quandu u pesu moleculare di HPMC hè grande, a so resistenza à u calore hè generalmente alta.
U gradu di sustituzione di i gruppi metossi è idrossipropossi affettanu a so stabilità termale. L'HPMC cun un gradu più altu di sustituzione hè più facilmente degradatu à e alte temperature.
Fattori ambientali
Umidità: HPMC hà una forte igroscopicità, è l'umidità pò accelerà a so degradazione à alte temperature.
Valore di pH: HPMC hè più suscettibile à l'idrolisi è a degradazione in cundizioni d'acidu forte o alkali.
Tempu di riscaldamentu
Riscaldamentu à 250℃per un cortu tempu ùn pò micca cumplitamenti decompose, mentri mantene a temperatura alta per un longu tempu accelerà u prucessu di degradazione.
Prudutti di degradazione di HPMC
L'HPMC hè principalmente derivata da a cellulosa, è i so prudutti di degradazione sò simili à a cellulosa. Durante u prucessu di riscaldamentu, i seguenti ponu esse liberati:
Vapore d'acqua (da gruppi idrossilici)
Metanolo, etanolo (da gruppi metossi e idrossipropossi)
L'acidu acìticu (da i prudutti di descomposizione)
ossidi di carbone (CO, CO₂, prodotta da a combustione di materia urganica)
Una piccula quantità di residu di coke
Applicazione di resistenza à u calore di HPMC
Ancu se HPMC si degrada gradualmente sopra 200℃, Di solitu ùn hè micca esposta à tali temperature elevate in applicazioni reali. Per esempiu:
Industria farmaceutica: HPMC hè principalmente utilizatu per u rivestimentu di tablette è agenti à liberazione sustinuta, generalmente operati à 60.℃-80℃, chì hè assai più bassu di a so temperatura di degradazione.
Industria alimentaria: HPMC pò esse usata cum'è addensante o emulsionante, è a temperatura di usu cunvinziunali ùn hè di solitu micca più di 100.℃.
Industria di a custruzzione: HPMC hè utilizzatu cum'è addensante di cimentu è mortaru, è a temperatura di a custruzzione in generale ùn supera 80.℃, è ùn ci sarà micca degradazione.
HPMC cumencia à degradà termicamente sopra à 200℃, si decompone significativamente trà 250℃-300℃, è carbonizza rapidamente sopra 300℃. In l'applicazioni pratiche, l'esposizione à longu andà à l'ambienti à alta temperatura deve esse evitata per mantene a so prestazione stabile.
Postu tempu: Apr-03-2025