Etere di cellulosahè fatta da a cellulosa attraversu a reazzione di eterificazione di unu o parechji agenti di eterificazione è a macinazione secca. Sicondu e diverse strutture chimiche di i sustituenti di l'etere, l'eteri di cellulosa pò esse divisu in eteri anionici, cationici è non ionici. Eteri di cellulosa ionica includenu principalmentecarbossimetilcellulosa etere (CMC); eteri di cellulosa non ionica includenu principalmenteetere di metilcellulosa (MC),hydroxypropil metil cellulosa etere (HPMC)e idrossietilcellulosa etere.Etere di cloru (HC)eccetera. L'eteri non ionici sò divisi in eteri solubili in acqua è eteri solubili in l'oliu, è eteri solubili in acqua non ionici sò principarmenti usati in i prudutti di mortar. In a prisenza di ioni di calcium, l'etere di cellulosa ionica hè inestabile, per quessa, hè raramente utilizatu in i prudutti di mortar mischju seccu chì utilizanu cimentu, calce spenta, etc. L'eteri di cellulosa solubili in acqua non ionici sò largamente usati in l'industria di i materiali di custruzzione per via di a so stabilità di a sospensjoni è a ritenzione d'acqua.
Pruprietà chimica di l'etere di cellulosa
Ogni etere di cellulosa hà a struttura basica di cellulosa - struttura Anhydroglucose. In u prucessu di pruduzzione di l'etere di cellulosa, a fibra di cellulosa hè prima riscaldata in una suluzione alkalina, è poi trattata cù un agenti eterificante. U pruduttu di reazzione fibru hè purificatu è pulverizatu per furmà un polveru uniforme cù una certa finezza.
In u prucessu di produzzione di MC, solu u cloruru di metile hè utilizatu com'è agenti di eterificazione; in più di u cloruru di metile, l'ossidu di propilenu hè ancu usatu per ottene gruppi di sustituenti idrossipropilici in a produzzione di HPMC. Diversi eteri di cellulosa anu diverse proporzioni di sustituzione metile è idrossipropilica, chì affettanu a cumpatibilità organica è a temperatura di gelazione termale di e soluzioni di cellulosa etere.
Tempu di post: Apr-25-2024