Cunniscenza chimica A definizione è a differenza di a fibra, cellulosa ether ether
Fibra:
Fibra, in u cuntestu di a ghjemina è i materiali scienza, si riferisce à una classa di materiali carattarizata da a so storia lunghe, sposa simile. Questi materiali sò cumposti di polimitori, chì sò grandi moliche cumposte da l'unità ripetante chjamate Monomeri. Faberi ponu esse naturali o sintetici, è trovu utilizazione gradiprevu in diverse industrie presustite tessuti, compositi, compositi, u biomedicino.
E fibre naturali sò derivate da e piante, animali, o minerali. Esempii include cuttone, lana, seta, è asbestos. Fiberi sintetici, invece, sò fabbricati da sustanzi chimichi attraversu i prucessi cum'è polijerazione. Nylon, poliester, è acrilica sò esempi cumuni di fibre sintetici.
In u regnu di a Chimica, u terminu "Fiber" si riferisce à l'aspettu strutturale di u materiale chì a so cumpusizione chimica. I fibre sò carattarizati da u so ratio d'aspettu altu, chì significa assai più di ciò ch'elli sò largu. Questa struttura allungata mi impartisce cum'è a forza, a flessibilità, è a durabilità di u materiale, chì falla i fibre essenziali in diverse applicazioni chì varieghja in i materiali cumpone.
Celulosa:
Cellulosahè una polysacarchhide, chì hè un tipu di carboidrata cumpostu di catene longu di molecule di zuccheru. Hè u polimeru organicu più abbundante in a terra è serve cum'è un cumpunente strutturale in i mura di e piante cellulare. U solitu, cellulosa hè custituitu di unità ripetendu di glucose ligati da i ligami Β-1,4-glicosididi.
A struttura di a cellulosa hè assai fibrutta, cù e Moleculi individui cellulosi si allinderanu à microfiBrizzi chì l'agregate più grande per formà una fibre più grande cum'è fibre. Questi fibre chì furniscenu un supportu strutturale per e cellule di e piante, dendu rigidificazione è forza. In più u u so rolu in e piante, cellulosa hè ancu un impurtante cumpunimentu di a fribbante dietia truvatu in Frutta è di graniti, è Gravi. L'umani ùn mancanu micca l'enzimi necessarii per rompe a cellulosa, cusì passa per u sistema digestivu intactu, in l'azione di a digestione è prumove l'intestine di l'intestine.
A cellulosa hà parechje applicazioni industriali per via di a so abbundanza, rinnuvera, è pulitiche desiderate cum'è biodivazione, biocompatibilità è forza. Hè cumunemente in a produzzione di carta, tessili, materialieri di custruzzione, è biofueli.
Cellulosa ether:
Eters di cellulosasò un gruppu di cumposti chimichi derivati da cellulosa per mezu di a mudificazione chimica. Queste mudificazioni implicanu l'intruduzione di gruppi funziunali, cum'è l'idroxyethyl, idroxyprile, o carboxonhil, annantu à a cellulosa backbone. E cellulose equipaghjghi risultanu alcune di e proprietà caratteristiche di cellulosa, s'impendevanu novi proprietà cundiri da i gruppi funziunali aghjunti.
Una di e sferenze chjave trà e eteri di cellulose è cellulose si trova in e so proprietà solubilità. Mentre a cellulosa hè insoluble in acqua è i solvolii più organichi, e ethers cellulose sò spessu solubili di l'acqua o l'esposizione migliurà a solbilità marcata in i solventi organici. Sta sububilia face celulosa eteri in celulosa in direttale cù una larga gamma di applicazioni in interiori cum'è farmaceutichi, alimentazione, cosmetici, è custruzzioni..
Esempi cumuni di ethers di celulosa include cellulone metilia (MC), HymroxyPropyl celulosa (HPC), è carboxymethyl chelululu (cmc). Questi composti sò usati cum'è i pegati, i ligami, e stabilizzanti, è agenti furmanti di e diverse formulazioni. Per esempiu, CMC hè assai usatu in prudutti alimentari cum'è agente di ingrossante, mentre HPC hè impiegata in e forme farmaceutiche per a liberazione di a droga in pietra.
A fibra si riferisce à materiali cun una struttura à lungera, filu hè un polacer naturale si trova in mura di a geludifica, è e brassini cellulosa di a cellulosa cù l'applicazioni industriali. Mentre cellulosa furnisce i quadru strutturali per e piante è varienu cum'è fonte di fibra di partive indobuscule è trova un usu di industrie.
Tempu post: Apr-16-2024