Discussione nantu à u Metudu di Test di Viscosità di a Soluzione d'Ether di Cellulosa per u Mortar Seccu-Mixtu

L'etere di cellulosa hè un compostu polimeru sintetizatu da a cellulosa naturali per u prucessu di eterificazione, è hè un eccellente addensante è agente di ritenzione d'acqua.

Sfondate di ricerca

L'eteri di cellulosa sò stati largamente usati in u mortar mistu seccu in l'ultimi anni, i più utilizati sò alcuni etere di cellulosa non ionica, cumprese l'etere di cellulosa di metil (MC), l'etere di cellulosa di idrossietil (HEC), l'etere di cellulosa di idrossietil (HEMC). ) è idrossipropilmetilcellulosa etere (HPMC). Attualmente, ùn ci sò micca parechje letteratura nantu à u metudu di misurazione di a viscosità di a suluzione di cellulosa etere. In u nostru paese, solu certi standard è monografie stipulanu u metudu di prova di a viscosità di a suluzione di cellulosa etere.

U metudu di preparazione di suluzione di cellulosa etere

Preparazione di Soluzione di Methyl Cellulose Ether

L'eteri di metilcellulosa si riferiscenu à l'eteri di cellulosa chì cuntenenu gruppi di metil in a molécula, cum'è MC, HEMC è HPMC. A causa di l'idrofobicità di u gruppu metilu, i suluzioni di l'etere di cellulosa chì cuntenenu gruppi metili anu proprietà di gelazione termale, vale à dì, sò insolubili in acqua calda à una temperatura più altu di a so temperatura di gelazione (circa 60-80 ° C). Per impedisce a suluzione d'etere di cellulosa da a furmazione di agglomerati, riscalda l'acqua sopra a so temperatura di gel, circa 80 ~ 90 ° C, dopu aghjunghje a polvera d'etere di cellulosa in l'acqua calda, agitate per disperse, mantene a mossa è rinfriscà. temperatura, pò esse preparatu in una suluzione uniforme di cellulosa etere.

Pruprietà di solubilità di l'eteri chì cuntenenu metilcellulosa senza trattatu in superficia

Per evitari l'agglomerazione di l'etere di cellulosa durante u prucessu di dissoluzione, i pruduttori facenu qualchì volta trattamentu di superficia chimica nantu à i prudutti di l'etere di cellulosa in polvere per ritardà a dissoluzione. U so prucessu di dissoluzione si trova dopu chì l'etere di cellulosa hè spargugliatu cumplettamente, perchè pò esse direttamente disperse in acqua fridda cù un valore di pH neutru senza formate agglomerati. U più altu u valore di pH di a suluzione, u più brevi u tempu di dissoluzione di l'etere di cellulosa cù proprietà di dissoluzione ritardata. Aghjustate u valore di pH di a suluzione à un valore più altu. L'alcalinità eliminerà a solubilità ritardata di l'etere di cellulosa, facendu chì l'etere di cellulosa forma agglomerati quandu si dissolve. Per quessa, u valore di pH di a suluzione deve esse elevata o calata dopu chì l'etere di cellulosa hè cumpletamente dispersa.

Pruprietà di solubilità di l'eteri chì cuntenenu metilcellulosa trattati in superficia

Preparazione di solu solu di idrossietilcellulosa etere

A suluzione di hydroxyethyl cellulose etere (HEC) ùn hà micca a pruprietà di a gelazione termale, per quessa, HEC senza trattamentu di a superficia formarà ancu agglomerati in acqua calda. I pruduttori generalmente realizanu trattamentu di superficia chimica nantu à HEC pulverulatu per ritardà a dissoluzione, in modu chì pò esse direttamente dispersatu in acqua fridda cù un valore di pH neutru senza furmà agglomerati. In u listessu modu, in una suluzione cù un altu alkalinity, HEC Si pò dinù furmari agglomerates a causa di perdita di solubilità ritardatu. Siccomu a slurry di cimentu hè alkaline dopu l'idratazione è u valore di pH di a suluzione hè trà 12 è 13, a velocità di dissoluzione di l'etere di cellulosa trattatu in superficia in u slurry di cimentu hè ancu assai veloce.

Proprietà di solubilità di HEC trattatu in superficia

Cunclusioni è Analisi

1. Prucessu di dispersione

Per evità effetti avversi nantu à u tempu di prova per via di a dissoluzione lenta di sustanzi di trattamentu di a superficia, hè cunsigliatu di utilizà acqua calda per a preparazione.

2. Prucessu di cooling

A suluzione di l'etere di cellulosa deve esse agitata è rinfriscata à a temperatura di l'ambienti per riduce u ritmu di rinfrescante, chì richiede tempi di teste prolongati.

3. Stirring prucessu

Dopu chì l'etere di cellulosa hè aghjuntu à l'acqua calda, assicuratevi di mantene a mossa. Quandu a temperatura di l'acqua scende sottu à a temperatura di u gelu, l'etere di cellulosa cumincià à dissolve, è a suluzione diventerà gradualmente viscosa. À questu tempu, a velocità di stirring deve esse ridutta. Dopu chì a suluzione righjunghji una certa viscosità, hà bisognu à stà fermu per più di 10 ore prima chì e bolle flutteranu lentamente à a superficia per scoppia è sparisce.

Bolle d'aria in una soluzione d'etere di cellulosa

4. Prucessu di idratazione

A qualità di l'etere di cellulosa è l'acqua deve esse misurata cù precisione, è pruvate micca d'aspittà chì a suluzione righjunghji una viscosità più altu prima di rinfurzà l'acqua.

5. Test di viscosità

A causa di a tixotropia di a suluzione di l'etere di cellulosa, quandu pruvate a so viscosità, quandu u rotore di u viscosimetru rotazionale hè inseritu in a suluzione, disturberà a suluzione è affetta i risultati di a misurazione. Dunque, dopu chì u rotore hè inseritu in a suluzione, deve esse permessu di stà per 5 min prima di pruvà.


Tempu di Postu: 22-Mar-2023