MetylecelliLia HydroxyPrlose (HPMC) Hè un polimeru d'acqua cumunente d'acqua usata in farmaceutici, cosmetici ,i industriali è cuntenti in a preparazione di galli. I so proprietà fisichi è u cumpurtamentu di dissoluzione anu un impattu significativu in l'efficacità in diverse applicazioni. A temperatura di gelazione di gel di HPTEC hè una di e so proprietà fisiche chjave, chì descende direttamente a so produzione in diverse preparazione, cum'è a forma contraccia, operazione cinematografica, Etc
1. Struttura è pruprietà di HPMC
HPMC hè un polimeru d'acqua ottenutu introducendu dui sustituenti, hydroxypropyl è metil, in u scheletru moleculare cellulosa. A so struttura molecular cuntene dui tipi di sustituenti: hydroxypropyl (-ch2chohch3) è metil (-ch3). Fatturi cum'è sfarente cuntenutu d'idrocicliciu, gradu di metelazione, averà un impattu impurtante nantu à a solubilità, cumportamentu di l'abbattura, è meccatorie cumportate di hpmc.
In e suluzioni acquous, Anxincel®hpm suluzioni colloidale stabile per forme bonds hydrogen cù molécule di l'acqua è interaccettendu u scheletru di celulosa. Quandu l'ambiente esternu (cum'è a temperatura, l'opera ionica, etc. cambia, l'intrata tra hpmc masculine cambieranu, compresi engelation.
2. A definizione è influenzà i fattori di a temperatura di u gelazione
A temperatura di gelazione (temperatura di u gelazione, t_gel) si riferisce à a temperatura chì a sutzione di HPMC cumincià à a transizione da u liquidu quandu a temponna in suluzione risenti. À questu temperatura, u muvimentu di HPMC CAMACHARI MABRIUARI SERVAZZATE, formà una struttura di a rete tridimensionale, risultatu di una sustanza gelica.
A temperatura di u gelazione di HPMC hè affettata da parechji fattori, unu di i fattori più impurtanti hè u cuntenutu idrocypropyl. In più di u cuntenutu idrovypropyl, altri fattori chì afectanu a temperatura di u gel includenu u pesu molecule, a concentrazione di a suluzione, u valore di u pH, Solventure Tipu Ionicu, etc.
3. Effettu di u cuntenutu idrossypropyl nantu à a temperatura di gel hpmc
3.1 L'aumentu di u cuntenutu idroxypropyl porta à un aumentu di a temperatura di gel
A temperatura di u gelazione di HPMC hè strettamente ligata à u gradu di sustituzione di idrovecopi in a so molécula. Cumu a crescita idroxypropyl aumenta, u numeru di sustituti hydrophilicu aumenta a catena molefaria in a catena molecular HPMC è in interazione rinfurzata trà a molécula è l'acqua. Questa interazzione causa chì e catene moleculari per allungà in più, cusì riduzzione di a forza di l'interazzione trà e catene moleculari. Dentru un certu range di cuncentrazione, aumentendu u cuntenutu idrhoxyprile aiuta à forza u cumpetimentu è prumove u Scrivania mutuale, dunque una struttura matrimoniu. Dunque, a temperatura di l'uffiziale aumenta generalmente cù l'idrovypropyl cresce cù u cuntenutu crescente.
HPMC cù un cuntenutu hodroxypropyl più altu (cum'è HPMC K15m) tende una temperatura di gelazione più altu à a stessa cuncentrazione chì Anxincel®hpm cù u cuntenutu di HPMC K4M). Questu hè perchè u cuntenutu di l'idropaghjolu superiore HIDROXNY hà più difficiule per e molécule à interagisce e temperatura in più fine di l'idramazione per fà una struttura di rete treimensionale. .
3.2 Relazione trà Cuntenutu Hydroxypropyl è Cuncentrazione di Suluzione
A Cuncentrazione di a Suluzione hè ancu un fattore impurtante chì afecta a temperatura di u gelazione di HPMC. In Soluzioni HPMC HPMC, e interattizzioni intermoleculari sò più forte, cusì à a temperatura di l'gelazione pò esse più altu ancu se u cuntenutu idroxypropil hè pocu sottu. À a bassa cuncentrazioni, l'interazione trà e molécule HPMC hè debule, è a suluzione hè più prubabile di gel in temperature più bassi.
Quandu u cuntenutu idrofiprile aumenta, ancu chì l'idrophilicità aumenta, una temperatura più alta hè sempre necessaria per furmà un gel. In particulare in cundizioni di cuncentrazione di bassa, a temperatura di l'uttellu aumenta più significativamente. Questu hè chì hpmc cun un altu cuntenutu di hishdropriyl hè più difficiule per induce un'arrazioni e cambia moleculari, è u prucessu di gelazione esige per superà l'effettu amatoriu.
3.3 Effettu di u cuntenutu idrovypropyl nantu à u prucessu di gelazione
Dentru una certa gamma di cuntenutu idroxypropyl, u prucessu di gelazione hè duminatu da l'interazzione trà l'idratazione è e catene moleculari. Quandu u cuntenutu idrocali in u murculu HPMC hè debule, l'Аditu hè debuli, l'intrata trà e molécule hè forte forte, è una temperatura più bassa pò prugonna a forma di opaone. Quandu u cuntenutu idroxnyprile hè più altu, l'idratazione hè significativamente rinfurzatu, l'interazione trà e catene moleculari si sò rimpiavenu à u polariu, è a temperatura di gelazione auma.
U cuntenutu di idrocali più altu misu guidà ancu à un increumentu di a suluzione HPMC, un cambiamentu chì a volte a volte di gelazione di gelazione.
U cuntenutu HydroxyPropyl hà un impattu significativu nantu à a temperatura di u gelazione diHPMC. Cumu a crescita idroxypropyl aumenta, l'idrophilicità di HPPMC a aumentu è l'intrata trà e mai e maiane obligatoriu debilitti, cusì a so temperatura di l'gelazione aumenta. Stu fenomenu pò esse spiegatu da u mecanismu d'interaczione trà l'idratazione è e catene moleculari. Aghjunghjendu u cuntenutu di HydhoxyPropilista di HPTMC, precisu u cuntrollu di a temperatura di l'alemputa pò esse ottimente a spettaculu di l'applicazioni farmaciutiche, alimentaria è altre industriali.
Tempu post: Jan-04-2025