In a pruduzzione di materiali di custruzzione, in particulare u mortaru in polvere secca,etere di cellulosaghjoca un rolu impurtante, soprattuttu in a pruduzzione di mortar spiciali (mortar mudificatu), hè un cumpunente impurtante. U rolu impurtante di l'etere di cellulosa solubile in acqua in u mortar hè principalmente a so capacità di ritenzione d'acqua eccellente. L'effettu di retenzioni di l'acqua di l'etere di cellulosa dipende da l'absorzione di l'acqua di a capa di basa, a cumpusizioni di u mortaru, u gruixu di a capa di mortar, a dumanda d'acqua di u mortaru, è u tempu di stallazione di u materiale di stallazione.
Parechje murarii di muratura è stuccatura ùn mantene micca bè l'acqua, è l'acqua è u slurry si separanu dopu à pocu minuti di standing. A retenzioni di l'acqua hè una prestazione impurtante di l'etere di metilcellulosa, è hè ancu una prestazione chì parechji pruduttori domestici di mortar di mischia secca, in particulare quelli in e regioni miridiunali cù alte temperature, prestanu attenzione. Fatturisti chì affettanu l'effettu di ritenimentu di l'acqua di u mortaru di polvere secca includenu a quantità di l'aghjunzione, a viscosità, a finezza di particelle, è a temperatura di l'ambiente di usu.
A ritenzione d'acqua dietere di cellulosastessu vene da a solubilità è a desidratazione di l'etere di cellulosa stessu. Comu tutti sapemu, ancu s'è a catena moleculare di cellulosa cuntene un gran numaru di gruppi OH altamente hydratable, ùn hè micca soluble in acqua, perchè a struttura di cellulosa hà un altu gradu di cristallinità. A capacità di idratazione di i gruppi idrossilici solu ùn hè micca abbastanza per copre i forti legami d'idrogenu è e forze di van der Waals trà e molécule. Per quessa, solu swells ma ùn si dissolve in acqua. Quandu un sustituente hè introduttu in a catena moleculare, micca solu u sustituente distrugge a catena di l'idrogenu, ma ancu u ligame di l'idrogenu interchain hè distruttu per via di a cunea di u sustituente trà e catene adiacenti. U più grande u sustituente, u più grande a distanza trà e molécule. A più grande a distanza. U più grande l'effettu di a distruzzione di ligami di l'idrogenu, l'etere di cellulosa diventa solu solu in acqua dopu chì a lattice di cellulosa si espande è a suluzione entra, furmendu una suluzione d'alta viscosità. Quandu a temperatura aumenta, l'idratazione di u polimeru si debilita, è l'acqua trà e catene hè cacciata. Quandu l'effettu di a disidratazione hè abbastanza, e molécule cumincianu à aggregate, furmendu un gel di struttura di rete tridimensionale è plegata.
In generale, più altu hè a viscosità, u megliu l'effettu di ritenzione di l'acqua. Tuttavia, u più altu hè a viscosità è u più altu u pesu molekulari, a diminuzione currispundente in a so solubilità avarà un impattu negativu nantu à a forza è a prestazione di custruzzione di u mortar. A più alta a viscosità, u più ovvi l'effettu di l'engrossimentu nantu à u mortaru, ma ùn hè micca direttamente proporzionale. A più alta a viscosità, u più viscosu serà u mortaru umitu, vale à dì, durante a custruzzione, si manifesta cum'è aderenza à u scraper è una alta aderenza à u sustrato. Ma ùn hè micca utile per aumentà a forza strutturale di u mortar umitu stessu. Durante a custruzzione, u rendiment anti-sag ùn hè micca evidenti. À u cuntrariu, qualchì viscosità media è bassu ma mudificatu methyleteri di cellulosaanu un rendimentu eccellente per migliurà a forza strutturale di u mortar umitu.
Tempu di Postu: Apr-25-2024