Cumu fà Etere Cellulose?
A produzzione di e etichimenti di cellulosa implica a cellulosa naturale per mudificà chimicamente, tipicamente derivate da u pulpinu di legnu, à traversu una seria di riazzioni chimiche. I tipi più cumuni di e etene di celulosa include cellulosa metelosa (MC), HydroxyPyPil Methyl cellulosa (HPMC), carboxymethil cellulosa (CMC), è altri. U prucessu EXACT basatu nantu à u soprattuttu specificu cellulosu attrittu, ma i passi in u Generale sò simili. Eccu una rivistazioni simplificata:
Passi Generali per fà Eters East Cellulose:
1. Source cellulosa:
- U materiale di partenza hè a cellulosa naturale, di solitu ottenuta da u pulp di legnu o di u cotone. A cellulosa hè tipicamente in forma di pulp di cellulosa purificata.
2. Alkalizazione:
- A cellulosa hè trattata cun una soluzione alcalina, cum'è sodium idrasside (naoh), per attivà i gruppi idrose nantu à a catina di cellulosa. Questa passata di alcalizazione hè cruciale per più derivatizazione.
3 ETERIFICAZIONE:
- A cellulosa alcolata hè sottumessa à l'eterificazione, induve i vari gruppi di ethers sò introduttu nantu à u backbone di cellulose. U tippu di l'etere specificu hè introduttu (metyl, hydroxypropyl, hhodokypropyl, carboxymethile, etc.) dipende da l'etere di cellulosa desiderata.
- U prucessu di l'eterificazione implica a reazione di a cellulosa cù i reagenti adattati, cum'è:
- Per a cellulosa metilica (MC): u trattamentu cù u sulfate di Dimethil o Clorid di Metyl.
- Per HyDroxyethyl Cellulose (Hec): Trattamentu cù l'ossidu etilene.
- Per idroxypropyl cellulone metelosa (HPMC): trattamentu cù un ossidu propilene è cloru di methile.
- Per Cellulose CARBODYYLYL (CMC): trattamentu cù Chloroacetate di Sodiu.
4. Neutralizazione è lavatu:
- Dopu l'eterificazione, a derivativa cellulosa resultante hè tipicamente neutralizata per caccià qualsiasi alcali residuale. U pruduttu hè allora lavatu per eliminà l'impurità è i prudutti by-prudutti.
5. Asciuttu è mulinu:
- L'etere di cellulosa hè secca di caccià l'umidità eccessiva è poi mulliva in una polvera fine. A dimensione di particelle pò esse cuntrullata basata nantu à l'applicazione prevista.
6. Control di qualità:
- U pruduttu à a gelulosa finlandese sottumissione testi di cuntrollu di qualità per aiutà à scuntrà specifiche specifica specifiche, cumprese a viscosità, cuntenutu assistituo, è altre proprietà pertinenti.
Hè impurtante di nutà chì a produzzione di e brassaggi cellulari hè realizatu da i fabricatori specializatu usendu prucoste cuntrumpiate. E cundizioni specifiche, e equipaghji, è l'equipaghji utilizati ponu varià in e proprietà desiderate di l'etere di cellulosa è l'applicazione prevista. Inoltre, misure di sicurità sò essenziali durante i prucessi di mudificazione chimica.
Tempu post: Jan-01-2024