Parechji utilizatori raramente prestanu attenzione à u prublema di a temperatura di u gelu di l'idrossipropilmetilcellulosa HPMC. Oghje, l'hydroxypropyl metil cellulosa HPMC hè generalmente distinta da a viscosità, ma per certi ambienti speciali è industrii spiciali, solu a viscosità di u pruduttu hè riflessa. Ùn basta, u seguitu introduce brevemente a temperatura di u gelu di l'idrossipropilmetilcellulosa HPMC.
U cuntenutu di u gruppu metossi hè direttamente ligatu à u gradu di eterificazione di l'etere di cellulosa. U cuntenutu di u gruppu methoxy pò esse aghjustatu cuntrullendu a formula, a temperatura di reazzione è u tempu di reazione. À u listessu tempu, u gradu di eterificazione influenza u gradu di sustituzione di hydroxyethyl o hydroxypropyl. Per quessa, a retenzioni d'acqua di l'etere di cellulosa cù una temperatura di gel alta hè generalmente un pocu peghju. Stu prucessu di pruduzzione deve esse esploratu, perchè ùn hè micca perchè u cuntenutu di metossi hè bassu, u prezzu di l'etere di cellulosa hè bassu, à u cuntrariu, u prezzu serà più altu.
U cuntenutu di idrossipropil metilcellulosa HPMC di QUALICELL hè di 25%. A temperatura di u gelu hè un puntu criticu per l'applicazione di l'etere di cellulosa. Lorsque la température ambiante dépasse la température du gel, l'éther de cellulose précipitera hors de l'eau et perd sa rétention d'eau. A temperatura di u gelu di l'etere di cellulosa di Qualicell hè di 65 gradi, chì pò esse cumplettamente i bisogni di l'ambienti d'usu di mortare è putty (eccettu per ambienti speciali). Se acquistate QualiCell HPMC, informate in anticipu se avete esigenze speciali.
Tempu di posta: 06-Jan-2022