Idrossipropilmetilcellulosa

Panoramica: chjamata HPMC, polvere fibru o granulosa bianca o bianca. Ci sò parechji tippi di cellulosa è sò largamente utilizati, ma avemu principarmenti in cuntattu cù i clienti in l'industria di materiali di custruzzione in polvere secca. A cellulosa più cumuna si riferisce à l'ipromellosa.

Prucessu di pruduzzione: E materie prime principali di HPMC: cuttuni raffinati, cloruru di metile, ossidu di propilenu, altre materie prime includenu alcali flake, acidu, toluene, isopropanol, etc. Tratta a cellulosa di cuttuni raffinata cù una suluzione alcalina à 35-40 ℃ per a mità di un. ora, pressu, pulverizeghja a cellulosa, è invechjate bè à 35 ℃, cusì chì u gradu mediu di a polimerizazione di a fibra alcalina ottenuta hè in u intervallu necessariu. Mettite e fibri alkali in u caldu di eterificazione, aghjunghje l'ossidu di propilenu è u cloru di metile à u turnu, è eterificate à 50-80 ° C per 5 ore, cù una pressione massima di circa 1,8 MPa. Allora aghjunghje una quantità approprita di l'acidu clorhidric è l'acidu oxalic à l'acqua calda à 90 ° C per lavà u materiale per espansione u voluminu. Desidratate cù una centrifuga. Lavà finu à u neutralu, è quandu u cuntenutu di umidità in u materiale hè menu di 60%, seccu cù un flussu di aria calda à 130 ° C à menu di 5%. Funzione: ritenzione d'acqua, ispessimentu, anti-sag tixotropicu, lavorabilità di l'aria, impostazione ritardante.

Ritenimentu di l'acqua: A ritenzione d'acqua hè a pruprietà più impurtante di l'etere di cellulosa! In a pruduzzione di putty gypsum mortar è altri materiali, l'applicazione di l'etere di cellulosa hè essenziale. A ritenzione di l'acqua alta pò reagisce cumplettamente a cendra di cimentu è u calcium gypsum (più a reazione, più grande a forza). In i stessi cundizioni, u più altu hè a viscosità di l'etere di cellulosa, u megliu a retenzioni d'acqua (u distaccu sopra a viscosità 100 000 hè ristretta); u più altu u dosage, u megliu a retenzioni d'acqua, di solitu una piccula quantità di cellulosa etere pò migliurà assai u funziunamentu di u mortar. Tasso di ritenzione di l'acqua, quandu u cuntenutu righjunghji un certu livellu, a tendenza di a crescita di a ritenzione di l'acqua diventa più lenta; u tassu di ritenimentu di l'acqua di l'etere di cellulosa di solitu diminuisce quandu a temperatura di l'ambienti aumenta, ma certi etere di cellulosa d'altu gelu anu ancu un rendimentu megliu in cundizioni d'alta temperatura. Ritenzione d'acqua. L'interdiffusione trà e molécule d'acqua è e catene molecolari di l'etere di cellulosa permette à e molécule d'acqua di entre in l'internu di e catene macromoleculari di l'etere di cellulosa è riceve una forte forza di ligame, furmendu cusì acqua libera, entangling l'acqua, è migliurà a ritenzione d'acqua di slurry di cimentu.

Addensante, tixotropica è anti-sag: conferisce un'eccellente viscosità à u mortu bagnatu! Puderà aumentà significativamente l'aderenza trà u mortar umitu è ​​a capa di basa, è migliurà u rendiment anti-sagging di u mortar. L'effettu addensante di l'eteri di cellulosa aumenta ancu a resistenza à a dispersione è l'homogeneità di i materiali freschi mischiati, impediscendu a delaminazione di u materiale, a segregazione è u sanguinamentu. L'effettu addensante di l'eteri di cellulosa nantu à i materiali basati in cimentu vene da a viscosità di e suluzione di cellulosa. In i stessi cundizioni, u più altu hè a viscosità di l'etere di cellulosa, u megliu hè a viscosità di u materiale mudificatu basatu in cimentu, ma se a viscosità hè troppu grande, affettarà a fluidità è l'operabilità di u materiale (cum'è una spatola appiccicosa è un batch). scraper). laboriosa). U mortar autolivellante è u béton autocompactante chì necessitanu una alta fluidità necessitanu una viscosità bassa di l'etere di cellulosa. Inoltre, l'effettu di l'essiccamentu di l'etere di cellulosa aumenterà a dumanda di l'acqua di materiali basati in cimentu è aumentà u rendiment di u mortar. A suluzione acquosa d'etere di cellulosa di viscosità alta hà una tixotropia alta, chì hè ancu una caratteristica maiò di l'etere di cellulosa. Soluzioni aquosa di cellulosa sò generalmente proprietà pseudoplastiche, non tixotropiche di flussu sottu à a so temperatura di gel, ma proprietà di flussu newtoniani à bassi tassi di cisura. A pseudoplasticità aumenta cù u pesu moleculare crescente o a cuncentrazione di l'etere di cellulosa. I geli strutturale sò furmati quandu a temperatura hè aumentata, è si trova un flussu tixotropicu altu. Eteri di cellulosa cun concentrazioni elevate è viscosità bassa presentanu tixotropia ancu sottu à a temperatura di gel. Sta pruprietà hè di grande benefiziu per a custruzzione di u mortu di custruzzione per aghjustà u so livellu è u sag. Si deve esse nutatu quì chì u più altu hè a viscosità di l'etere di cellulosa, u megliu a retenzioni di l'acqua, ma u più altu hè a viscosità, u più altu u pesu moleculare relative di l'etere di cellulosa, è a diminuzione currispondente in a so solubilità, chì hà un negativu. impattu nantu à a cuncentrazione di u mortar è a lavorabilità.

Causa: L'etere di cellulosa hà un effettu evidenti di attrazione di l'aria nantu à i materiali freschi di cimentu. L'etere di cellulosa ha un gruppu idrofilu (gruppu idrossile, gruppu etere) è un gruppu idrofobicu (gruppu metile, anello di glucosio), è un tensioattivo, ha attività superficiale, è cusì hà un effettu di trascinamentu d'aria. L'effettu di l'aria di l'etere di cellulosa pruducerà un effettu "palla", chì pò migliurà u funziunamentu di u travagliu di u materiale frescu mischju, cum'è l'aumentu di a plasticità è a liscia di u mortar durante l'operazione, chì hè benefica per a pavimentazione di u mortar. ; serà ancu aumentà a pruduzzione di u mortar. , riducendu u costu di a produzzione di mortar; ma aumenterà a porosità di u materiale induritu è ​​riduce e so proprietà meccaniche cum'è a forza è u modulu elasticu. Cum'è un tensioattivu, l'etere di cellulosa hà ancu un effettu mollante o lubricante nantu à e particeddi di cimentu, chì, cù u so effettu di l'aria-training, aumenta a fluidità di i materiali basati in cimentu, ma u so effettu addensante riduce a fluidità. L'effettu di u flussu hè una cumminazione di effetti plastificanti è addensanti. Quandu u cuntenutu di l'etere di cellulosa hè assai bassu, si manifesta principarmenti cum'è effettu plasticizing o riduzzione d'acqua; quandu u cuntenutu hè altu, l 'effettu thickening di cellulosa etere aumenta rapidamente, è u so effettu aria-training tende à esse saturatu, cusì u funziunamentu hè aumentatu. Effettu addensante o dumanda d'acqua aumentata.

Ritardamentu di a stallazione: L'etere di cellulosa pò ritardà u prucessu di idratazione di u cimentu. L'eteri di cellulosa dotate u mortaru cù diverse proprietà benefiche, è ancu riduce a liberazione di u calore di l'idratazione iniziale di u cimentu è ritardanu u prucessu cineticu di idratazione di u cimentu. Questu hè sfavorevule per l'usu di u mortar in regioni friddi. Stu ritardu hè causatu da l'adsorption di molécule di cellulosa etere nantu à i prudutti di idratazione cum'è CSH ​​è ca(OH)2. A causa di l'aumentu di a viscosità di a suluzione di poru, l'etere di cellulosa reduce a mobilità di ioni in a suluzione, ritardandu cusì u prucessu di idratazione. A più alta a cuncentrazione di l'etere di cellulosa in u materiale di gel minerale, u più pronunzianu l'effettu di ritardu di idratazione. L'eteri di cellulosa ùn solu ritardanu a stallazione, ma ancu ritardanu u prucessu di indurimentu di u sistema di mortar di cimentu. L'effettu di ritardamentu di l'etere di cellulosa dipende micca solu da a so cuncentrazione in u sistema di gel minerale, ma ancu di a struttura chimica. U più altu u gradu di metilazione di HEMC, u megliu l'effettu di ritardamentu di l'etere di cellulosa. L'effettu di ritardamentu hè più forte. Tuttavia, a viscosità di l'etere di cellulosa hà pocu effettu nantu à a cinetica d'idratazione di u cimentu. Cù l'aumentu di u cuntenutu di etere di cellulosa, u tempu di stallazione di u mortar aumenta significativamente. Ci hè una bona correlazione non-linear trà u tempu di stallazione iniziale di u mortaru è u cuntenutu di l'etere di cellulosa, è u tempu di fissazione finali hà una bona correlazione lineale cù u cuntenutu di l'etere di cellulosa. Pudemu cuntrullà u tempu di u funziunamentu di u mortar cambiendu u cuntenutu di l'etere di cellulosa. In u pruduttu, ghjoca u rolu di retenzioni d'acqua, addensamentu, ritardà u putere di idratazione di cimentu, è migliurà u rendiment di a custruzzione. Una bona capacità di ritenzione di l'acqua rende u calciu di cimentu gypsum frassini reagisce più cumpletamente, aumenta significativamente a viscosità umida, migliurà a forza di legame di u mortar, è à u stessu tempu pò migliurà bè a forza di trazione è a forza di taglio, migliurà assai l'effettu di a custruzzione è l'efficienza di u travagliu. Tempu regulabile. Migliora a spruzzatura o a pompabilità di u mortar, è ancu a forza strutturale. In u prucessu di applicazione attuale, hè necessariu di determinà u tipu, a viscosità è a quantità di cellulosa secondu diversi prudutti, abitudini di custruzzione è ambiente.


Tempu di Postu: Nov-15-2022