Cellulosa metilica (MC) fatta di u pruduttu naturale
Cellulosa Methyl (MC) hè un derivativu di a cellulosa, chì hè un polimer naturale si trova in e muri di e piante. Celulosa hè unu di i componi organici più abundanti nantu à a Terra, principalmente fucili da i fibre di u polu di legnu. Mc hè sintetizzatu da cellulosa attraversu una serie di reazzioni chimichi chì implicanu a sustituzione di gruppi idrossil (-Oh) in a molècula cellulosa cun gruppi di metilia (-ch3).
Mentre u mc hè stessu hè un compostu chimicamente modificatu, a so materiale prew, cellulosa, hè in derivatu da fonti naturali. A cellulosa pò esse estratta da parechji materiali anziani, cumpresu legnu, cinganni, è altri piante fibrosi. A cellulosa sottumette a trasfurmazione per caccià l'impurità è a cunverta in una forma usabu per a produzzione di MC.
Una volta a cellulosa hè ottenuta, si sottumette l'eterificazione per introduce gruppi metilo nantu à u backbone cellulosa, risultatu in a furmazione di a cellulosa metilica. Stu prucessu implica a traccia di cellulosa cù una mistura di l'idroxide di sodiu è a clorazione di metil in cundizioni cuntrullati.
A cellulosa di a methulu hè un biancu di off-biancu, inodore, è senza gustosazza chì hè solubile in acqua fredda è formate una soluzione vicca. Hè cunsiderata largamente in diverse industrie, cumprese a cibo, fostiri, cura perf è custruita, per a più pruprietà, santazione, e furmatori di film insegnante.
Mentre u compostazione MC hè un compostu chimicamente modificatu, hè derivatu da a cellulosa naturale, chì facenzione un bjoodradable è una opcia di l'ecunomia per assai applicazioni.
Tempu post: 25-2024