Methyl cellulosa (MC) fatta da u pruduttu naturali
A metil cellulosa (MC) hè un derivativu di cellulosa, chì hè un polimeru naturali chì si trova in i muri di e cellule di e piante. A cellulosa hè unu di i cumposti organici più abbundanti in a Terra, principarmenti provenienti da a polpa di lignu è di fibre di cuttuni. MC hè sintetizatu da a cellulosa attraversu una seria di reazzioni chimichi chì implicanu a sustituzione di gruppi idrossilici (-OH) in a molécula di cellulosa cù gruppi metili (-CH3).
Mentre MC stessu hè un compostu mudificatu chimicamente, a so materia prima, a cellulosa, hè derivata da fonti naturali. A cellulosa pò esse estratta da diversi materiali vegetali, cumprese u legnu, u cuttuni, a canapa è altre piante fibru. A cellulosa hè sottoposta à un prucessu per sguassà impurità è cunvertisce in una forma utilizable per a produzzione di MC.
Una volta chì a cellulosa hè ottenuta, hè sottumessu à l'eterificazione per intruduce gruppi di metili nantu à a spina di a cellulosa, risultatu in a furmazione di metil cellulosa. Stu prucessu implica u trattamentu di a cellulosa cù una mistura di l'idrossidu di sodiu è u cloru di metile in cundizioni cuntrullate.
A metil cellulosa risultante hè un pezzu biancu à biancu, inodore è senza gustu chì hè soluble in acqua fridda è forma una suluzione viscosa. Hè largamente utilizatu in diverse industrii, cumprese l'alimentu, i farmaceutici, a cura persunale è a custruzzione, per i so proprietà di ispessimentu, stabilizzante è filmatu.
Mentre MC hè un compostu mudificatu chimicamente, hè derivatu da a cellulosa naturali, facendu una opzione biodegradable è ecologica per parechje applicazioni.
Tempu di post: Feb-25-2024