Preparazione di Hydroxyethyl Cellulon

U polimista idrossyethyl hè un polimeru micca ionicu, acqua di acqua derivata da cellulose, un polimeru naturale truvatu in i mura di e piante cellulare. Hè ultimamente usatu in diverse industrie, cumprese farmaceutiche, cosmetici, dipinti, do a so eccetta, rechery, reeologie e prople proprietà. A preparazione di a cellulosa idroxyethyl implica l'eterificazione di cellulosa cù l'ossida etilana sottu e cundizioni alcaline. Stu prucessu pò esse spartu in parechje passi KtEcle: Puglia, Alkalizazione, Eterie, Neutralizazione, Lavurazione, sgrossativa.

1. Purificazione di cellulosa
U primu passu in a preparazione di a cellulosa idrossyethyl hè a purificazione di cellulosa, tipicamente fornitu da i linterni di legnu o di cotone. Cellulosa cruda cuntene imprese cum'è Lignina, emicelelosa, è altre estrazioni chì deve esse sguassate pè ottene cellulizazione di alta purità.

Passi involuti:

Processione meccanica: a cellula cruda hè processata meccanicamente per riduce a so dimensione è aumenta a so superza superficiale, facilitare i trattamenti chimichi nantu àsuquenti.
Pratocu cunnisciutu: A cellulosa hè trattata cù chimichi cum'è u sodroxiu cum'è u sodiu è di lavà a lignina è a borsa di cellulosa residuali.

2. Alkalizazione
A cellulosa purificata hè allora alcolata per attivà per a reazione di l'eterificazione. Questu implica u trattamentu di a cellulosa cù una suluzione acquosa di l'idrovia di sodiu.

Reazzione:
Cellulosa + naoh → cellulose alcali

PROCEDURA:

A cellulosa hè suspesi in acqua, a soluzione idroxide sodium hè aghjuntu. A cuncentrazione di Naohia tipicamente varieghja da u 10-30%, è a reazione hè realizata à temperature trà 20-40 ° c.
A mistura hè stritta per assicurà l'assorbimentu uniforme di l'alcali, purtendu à a furmazione di cellulosa alcali. Stu intermediariu hè più reattivu versu l'ossidu etilane, facilitendu u prucessu di l'eterificazione.

3 ETERIFICAZIONE
U passu chjave in a preparazione di Hydroxyethyl Cellulone hè l'eterificazione di a cellulosa alcale cù l'ossidu etilene. Questa reazione introduce gruppi idrossyethyl (-ch2ch2oh) in a backbone di cellulosa, facendu acqua senza soli.

Reazzione:
Alcali Cellulose + l'ossidu etilene → cellulosa idroxyethyl + naoh

PROCEDURA:

L'ossidu di l'etilina hè aghjuntu à a cellulosa alcali, sia in un prucessu di batch o continuu. A reazione hè tipicamente realizata in un reattore autoclave o di a pressione.
E cundizioni di reazione, inclusa a temperatura (50-100 ° C) è a pressione (1-5 atm), sò currettamente cuntrullati per assicurà a sustituzione ottimale di i gruppi idroxyethyl. U gradu di sustituzione (DS) è Sostituzione Molra (MS) sò i paràmetri critichi chì influenzanu e proprietà di u pruduttu finale.

4. Neutralizazione
Dopu a reazione di l'eterificazione, a mistura cuntene cellulone hidroxyethyl cellulosa è idroxidu di sodiu. U prossimu passu hè neutralizazione, induve l'eccessu Alkali hè neutralizatu utilizendu un acidu, tipicamente acidu d'acidu (ch3cooh) o acidu idrochloricu (HCl).

Reazione: Naoh + HCL → NACL + H2O

PROCEDURA:

L'acidu hè aghjuntu lentamente à a mistura di reazione in cundizioni cuntrullate per evità u calore eccessivu è impedisce a degradazione di idroxyethyl cellulose.
A mistura neutralizata hè dunque sottumessa à l'aghjustamentu di u fore per assicurà chì hè in u range desideratu, tipicamenti intornu neutrale (6-8).
5. Lavatura
A seguita neutralization, u pruduttu deve esse lavatu per caccià i sali è altri by-prudutti. Stu passu hè cruciale per uttene una cellulosa hindroxyethyl pura.

PROCEDURA:

A mistura di a reazione hè diluita cù l'acqua, è a cellula idroxyethyl hè separata da filtrazione o centrifugazione.
A cellulosa idroxyethyl separata hè lavata ripetutamente cù l'acqua deionizata per caccià i sali è impurità residuali. U prucessu di lavare cuntinua finu à chì l'acqua di lavurazione ghjunghje à una conductività specificata, indicendu a rimuzione di l'impurità solubili.
6 Drying
U passu finale in a preparazione di idrossyethyl cellulosa hè asciugata. Stu passu elimina l'acqua eccessiva, cede un pruduttu seccu, adattatu adattatu per diverse applicazioni.

PROCEDURA:

A cellula idroxyethyl whind hè sparghje nantu à i calzoni secchi o trasmessi à traversu un tunnel seccu. A temperatura asciutta hè currettamente cuntrullata per evità a degradazione termale, tipicamenti di 50-80 ° C.
Alternativamente, spray secca pò esse aduprata per l'assistenza rapida è efficiente. In spray asciutta, a suluzione di cellule idroxyethyl aquhed hè atomizata in gocce di fine è seccu in un flussu di aria calda, risultatu in una polvera fine.
U pruduttu seccu hè tombu à a taglia di particella desiderata è imballata per u almacenamentu è a distribuzione.
Controlla è Applicazioni di qualità
In tuttu u prucessu di preparazione, e misure di cuntrollu di qualità rigurosa anu implementatu per assicurà a consistenza è a qualità di l'idroxyethyl Cellulose. I paràmetri chjave cume viscosità, grado di rimpiazione, cuntenutu alimentariu, è dimensione di particella sò opinionu regulanu.

APPLICAZIONI:

Farmaceutics: usatu cum'è un agente di spinta, liga, è stabilizzatore in e splutazioni cum'è e tablette, e sospettazioni, è unguenti.
Cosmetici: furnisce a visicità è a texture à i prudutti cum'è e creme, e lozioni, e shampoo.
Dipinti è cateti Cumu Musificatore Thickensologi è Rheologie, migliorifica proprietà è stabilità di pitture.
Industria alimentaria: funzioni cum'è Thickener, stabilizer, è emulsificatore in vari products alimentarie.

A preparazione di a cellula di idroxyethyl implica una serie di prucessi chimichi è meccanichi ben definiti per mudificà a cellulosa per presentà i gruppi di hidroxyethyl. Ogni passu, da a puglificazione di celulà à l'imprese, hè cruciale in a determinazione di a qualità è a funziunalità di u pruduttu finali. Proprietà versatili di idrativali idrativabili in natura in numerosi industrie, in correttu l'impurtanza di e pratiche di u fabbricazione precisi à risponde à i bisogni specifichi di diverse applicazioni.


Tempu di Post: Mai-28-2024