Prucessu per a fabricazione di Etere Etere Methyl

Prucessu per a fabricazione di Etere Etere Methyl

A fabricazione dietere di cellulosa metilicaimplica a mudificazione chimica di cellulosa attraversu e riazzioni di l'eterificazione. U METLY Cellulose (MC) hè una cellulosa di cellulosa di l'acqua in acqua assai utile in diverse industrie. Eccu una rivista generale generale di u prucessu per a fabricazione di e più etere di cellulosa metilica:

1. Selezzione di a fonte cellulosa:

  • U prucessu principia cù a selezzione di una fonti di cellulosa, cumunamente derivatu da u pulp di legnu o di u cotone. A fonti cellulosa hè scelta basata annantu à e caratteristiche desiderate di u pruduttu finale di a cellulosa.

2. Pulli:

  • A fonte di cellulosa selezziunata sottumette u pulping, un prucessu chì rompe i fibre in una forma più gestibile. Pulping pò esse rializatu à traversu i metudi meccanichi o chimichi.

3. Attivazione di cellulosa:

  • A cellulosa pulita hè poi attivata da trattà cun una soluzione alcalina. Questu scappà di sullite i fibre di celulosa, chì facendu più riquisti durante a reazione suttazione.

4. Reazione di l'eterificazione:

  • A cellulosa attivata sottumessa, induve l'etere gruppi, in stu casu, gruppi metil, sò introduti à a catena di polemer di celulosa.
  • A reazione d'l'eterificazione implica l'usu di l'agenti di metilante cum'è l'idroxide di u sodiu è u sulfatu di metiliu o u sulfate di Dimethil. E cundizioni di reazione, cumprese a temperatura, prisentì, è u tempu di reacache, sò currettamente cuntrattu pè ottene u gradu di sustituzione desideratu (DS).

5. Neutralizazione è lavatu:

  • Dopu a reazione di l'eterificazione, u pruduttu hè neutralizatu per caccià l'eccessu alcali. I passi di lavatoghju sussegwenti sò realizati per eliminà a chimica è l'impurità residuale.

6. Secca:

  • A cellulosa purificata è una cellulosa metilata hè secca per ottene u pruduttu più altu di a cellulosa di metilica in a forma di polvere o di granuli.

7. Control di qualità:

  • Diversi tecniche analitiche, cumprese u spettroscopia nmr) (NMR) Spettroscopia, Fhir) Spettroscopia, è cromatografia, sò impiegati per u cuntrollu di qualità. U gradu di sustituzione (DS) hè un paràmetru criticu monitoratu durante a produzzione.

8. FORMAZIONE E PACKAGING:

  • L'etere di cellulosa metilica hè allora formulata in e diverse note per scuntrà i esigenze specifichi di diverse applicazioni. E gradi differenti ponu varià in a so visicità, dimensione di particelle, è altre proprietà.
  • I prudutti finali sò imballati per a distribuzione.

Hè impurtante di nutà chì e cundizioni specifiche è i reagenti usati in a reazione di l'eterificazione pò varià nantu à i prucessi proprietarii di u fabricazione è e proprietà desiderate di u pruduttu di a cellulosa desiderata. A cellulone Methyl trovi in ​​l'industria alimentaria, farmaceutici, custruzzioni è altri settori a causa di a so capacità è a furmamentu di film di acqua.


Tempu post: Jan-21-2024