L'idrossipropilmetilcellulosa, cunnisciuta ancu com'è ipromellosa è cellulosa idrossipropilmetiletere, hè fatta da cellulosa di cuttuni altamente pura è hè specialmente eterificata in cundizioni alcaline.
a diffarenza:
caratteristiche differente
Hydroxypropyl methylcellulose: polvere o granuli simili di fibra bianca o bianca, appartene à diversi tipi non ionici in a mistura di cellulosa, stu pruduttu hè un polimeru viscoelasticu semi-sinteticu, inattivu.
L'idrossietilcellulosa hè una fibra bianca o gialla, inodore, non tossica o polvere solida, a materia prima principale hè a cellulosa alcalina è l'eterificazione di l'ossidu d'etilene, chì hè un etere di cellulosa soluble non ionicu.
L'usu hè diversu
In l'industria di pittura, l'idrossipropilmetilcellulosa hà una bona solubilità in acqua o solventi organici cum'è addensante, dispersante è stabilizzante. Polyvinyl chloride hè adupratu cum'è un remover di pittura per a polimerizazione di sospensione per preparà u polyvinyl chloride, chì hè largamente utilizatu in a pelle, i prudutti di carta, a preservazione di frutta è verdura, tessili è altre industrii.
Idrossipropilmetilcellulosa: quasi insolubile in etanolu assolutu, etere, acetone; solubile in suluzione coloidale trasparente o turbida in acqua fredda, largamente usata in rivestimenti, inchiostri, fibre, tintura, fabbricazione di carta, cusmetichi, pesticidi, minerali.
diversa solubilità
Hydroxypropyl methylcellulose: quasi insoluble in etanolu assolutu, etere, acetone; solubile in una soluzione colloidale ligera o ligeramente nuvola in acqua fredda.
Hydroxyethyl cellulosa (HEC): Puderà preparà suluzione in diversi intervalli di viscosità, è hà boni proprietà di dissoluzione di sali per l'elettroliti.
Tempu di Postu: Dec-01-2022