U meccanismo d'azzione di u polveru di polimeru dispersibile in u mortar seccu

Polvere di polimeru dispersibile è altri adesivi inorganici (cum'è cimentu, calce spenta, gesso, argilla, etc.) è diversi aggregati, riempitivi è altri additivi [cum'è hydroxypropyl methylcellulose, polysaccharide (etere di amido), fibra di fibra, etc.] sò mischiati fisicamente per fà u mortar seccu. Quandu u mortaru di polvere secca hè aghjuntu à l'acqua è agitatu, sottu à l'azzione di coloidi protettivi idrofili è forza di taglio meccanica, e particelle di polvere di lattice ponu esse rapidamente disperse in l'acqua, chì hè abbastanza per fà a polvera di lattice redispersible completamente film. A cumpusizioni di u polveru di gomma hè diversu, chì hà un impattu nantu à a reologia di u mortaru è e diverse proprietà di custruzzione: l'affinità di u polveru di lattice per l'acqua quandu hè ridispersu, a diversa viscosità di u polveru di lattice dopu a dispersione, l'effettu nantu à u cuntenutu di l'aria di u mortaru è a distribuzione di bolle, l'interazzione trà i polveri di lattice aumentanu a funzione di l'altri additivi di lattice è aumentanu a funzione di l'altri additivi di lattice. tixotropia, è cresce a viscosità.

In generale, si crede chì u mecanismu da quale u lattice redispersible in polvere migliurà a lavorabilità di u mortar frescu hè chì u lattice in polvere, in particulare u colloide protettivu, hà una affinità per l'acqua quandu si disperse, chì aumenta a viscosità di u slurry è migliurà a coesione di u mortar di custruzzione.

Dopu chì u mortaru frescu chì cuntene a dispersione di polvere di lattice hè furmatu, cù l'assorbimentu di l'acqua da a superficia di a basa, u cunsumu di reazione di idratazione, è a volatilizazione à l'aria, l'acqua diminuisce gradualmente, i particeddi di resina si avvicinanu gradualmente, l'interfaccia si sfonda gradualmente, è a resina si fusiona gradualmente. infine polimerizatu in un film. U prucessu di furmazione di film polimeru hè divisu in trè fasi. In u primu stadiu, i particeddi di polimeru si movenu liberamente in a forma di u muvimentu Brownian in l'emulsione iniziale. Quandu l'acqua s'evapora, u muvimentu di e particelle hè naturalmente più è più ristrettu, è a tensione interfacial trà l'acqua è l'aria li face à allineà gradualmente. In a seconda tappa, quandu i particeddi cumincianu à cuntattate l'un l'altru, l'acqua in a reta s'evapora à traversu u capillare, è l'alta tensione capillare appiicata à a superficia di e particeddi pruvucarà a deformazione di e sfere di lattice per fà fusione, è l'acqua restante riempia i pori, è a film hè apprussimatamente furmatu. A terza è l'ultima tappa permette a diffusione (qualchì volta chjamata auto-aderenza) di e molécule di polimeru per furmà un film veramente cuntinuu. Durante a furmazione di film, e particelle di lattice mobile isolate si consolidanu in una nova fase di film sottile cù un altu stress di tensione. Ovviamente, per chì u polveru di polimeru dispersibile sia capaci di furmà una film in u mortaru rehardened, a temperatura minima di furmazione di film (MFT) deve esse garantita per esse più bassa di a temperatura di curazione di u mortar.

Colloids - l'alcoolu polivininicu deve esse separatu da u sistema di a membrana polimerica. Questu ùn hè micca un prublema in u sistema di mortar di cimentu alkaline, perchè l'alcoolu polivinilico sarà saponificatu da l'alkali generatu da l'idratazione di cimentu, è l'adsorption di u materiale di quartz separà gradualmente l'alcool polivinilico da u sistema, senza u colloide protettivu idrofilu. , U filmu furmata da dispersing the redispersible latex powder, chì hè insoluble in acqua, ùn pò micca solu travaglià in cundizioni secche, ma ancu in cundizioni d'immersione d'acqua à longu andà. Di sicuru, in sistemi non-alkaline, cum'è gesso o sistemi cù solu filler, postu chì l'alcool polivinilico esiste ancora parzialmente in u film polimeru finali, chì affetta a resistenza à l'acqua di a film, quandu questi sistemi ùn sò micca usati per l'immersione in acqua à longu andà, è u polimeru hà ancu e so caratteristiche meccaniche caratteristiche, u polveru di polimeru dispersibile pò ancu esse usatu in questi sistemi.

Cù a furmazione finale di a film polimeru, un sistema cumpostu di leganti inorganici è organici hè furmatu in u mortar curatu, vale à dì, un scheletru fragile è duru cumpostu di materiali idraulichi, è u polveru di polimeru redispersible hè furmatu in u gap è a superficia solida. rete flexible. A forza di trazione è a coesione di a film di resina polimerica formata da u polveru di lattice sò rinfurzate. A causa di a flessibilità di u polimeru, a capacità di deformazione hè assai più altu ch'è a struttura rigida di a petra di cimentu, a prestazione di deformazione di u mortar hè migliurata, è l'effettu di dispersing stress hè assai migliuratu, migliurà cusì a resistenza di crack di u mortar.

Cù l'aumentu di u cuntenutu di polvera di polimeru dispersibile, tuttu u sistema si sviluppa versu u plasticu. In u casu di un altu cuntenutu di polvere di lattice, a fase di polimeru in u mortaru curatu supera gradualmente a fase di u produttu di idratazione inorganica, u mortare subirà cambiamenti qualitativi è diventerà un elastomeru, è u pruduttu di idratazione di cimentu diventerà un "filler". permette à un filmu polimeru (film di lattice) di formà è formanu parte di e pareti di i pori, sigillando cusì a struttura altamente porosa di u mortaru, a membrana di lattice hà un meccanismo d'auto-stirazione chì applicà a tensione à u so ancoru cù u mortare l'aumentu di a tensione di rendiment è a forza di fallimentu hè a siguenti: quandu una forza hè appiicata, i microcracks sò ritardati per via di a migliione di a flessibilità è di l'elasticità, è ùn si formanu micca finu à chì i stressi più altu sò righjunti. Inoltre, i domini di polimeri intrecciati impediscenu ancu a fusione di microcracks in through-cracks. Dunque, u polveru di polimeru dispersibile aumenta u stress di fallimentu è a tensione di fallimentu di u materiale.

A film di polimeru in u mortaru mudificatu di polimeru hà un effettu assai impurtante nantu à l'indurimentu di u mortar. U pulveru di polimeru redispersible distribuitu nantu à l'interfaccia ghjoca un altru rolu chjave dopu esse spartu è furmatu in una film, chì hè di aumentà l'aderenza à i materiali in cuntattu. In a microstruttura di l'area di l'interfaccia trà u mortu di ligame di piastrelle ceramiche modificate da polimeru in polvere è a tella ceramica, a film formata da u polimeru forma un ponte trà a tella ceramica vitrificata cù un assorbimentu d'acqua estremamente bassu è a matrice di mortar di cimentu. L'area di cuntattu trà dui materiali dissimili hè una zona speciale d'altu risicu induve si formanu cracks di shrinkage è portanu à a perdita di aderenza. Per quessa, a capacità di i filmi di lattice per guarisce i cracks di shrinkage ghjoca un rolu impurtante in l'adesivi di tile.

À u listessu tempu, u polveru di polimeru redispersibile chì cuntene etilene hà aderenza più prominente à sustrati organici, in particulare materiali simili, cum'è u polivinile chloride è u polistirene. Un bon esempiu di


Tempu di pubblicazione: 31-oct-2022