Chì ghjè u sodium cmc?

Chì ghjè u sodium cmc?

Sodium Carboxymethyl Cellulose (CMC) hè un polimeru soluble in acqua derivatu da a cellulosa, chì hè un polisaccharide naturali chì si trova in i muri di e cellule di e piante. CMC hè pruduciutu da u trattamentu di a cellulosa cù l'idrossidu di sodiu è l'acidu monocloroaceticu, risultatu in un pruduttu cù gruppi carboxymethyl (-CH2-COOH) attaccati à a spina di cellulosa.

CMC hè comunmente utilizatu in diverse industrii, cumprese l'alimentariu, i farmaceutici, a cura persunale è l'applicazioni industriali, per via di e so proprietà uniche. In i prudutti di l'alimentariu, u sodium CMC serve cum'è un agente addensante, stabilizzante è emulsionante, migliurà a struttura, a consistenza è a vita di conservazione. In i farmaceutichi, hè utilizatu cum'è aglutinante, disintegrante è modificatore di viscosità in pasticchi, suspensioni è unguenti. In i prudutti di cura persunale, funziona cum'è un addensante, moisturizer, è agenti di furmazione di film in cusmetichi, lozioni è dentifrici. In l'applicazioni industriali, u CMC di sodiu hè utilizzatu cum'è legante, modificatore di reologia è agente di cuntrollu di perdita di fluidu in pitture, detergenti, tessili è fluidi di perforazione di oliu.

Sodium CMC hè preferitu à l'altri formi di CMC (cum'è calcium CMC o potassium CMC) per via di a so alta solubilità è stabilità in suluzione aquosa. Hè dispunibule in diversi gradi è viscosità per adattà à diverse applicazioni è esigenze di trasfurmazioni. In generale, u sodium CMC hè un additivu versatile è largamente utilizatu cù numerose applicazioni in diverse industrii.


Tempu di Postu: Feb-11-2024