Chì ghjè l'effettu di HPMC nantu à e proprietà di u mortar à diverse temperature?

Ritenimentu di l'acqua: HPMC, cum'è agente di retenzioni d'acqua, pò prevene l'evaporazione eccessiva è a perdita d'acqua durante u prucessu di cura. I cambiamenti di temperatura affettanu significativamente a ritenzione d'acqua di HPMC. A più alta a temperatura, u peghju hè a ritenzione d'acqua. Se a temperatura di u mortu supera i 40 ° C, a retenzioni di l'acqua di HPMC diventerà povira, chì affettarà negativamente a lavorabilità di u mortar. Dunque, in a custruzzione di l'estiu à alta temperatura, per ottene l'effettu di ritenzione di l'acqua, i prudutti HPMC d'alta qualità deve esse aghjuntu in quantità sufficienti secondu a formula. Altrimenti, i prublemi di qualità, cum'è l'idratazione insufficiente, a forza ridutta, cracking, hollowing, and shedding caused by excessive drying seranu. quistione.

Proprietà di Bonding: HPMC hà un impattu significativu nantu à a lavorabilità è l'aderenza di u mortar. Una aderenza più grande si traduce in una resistenza di cisura più alta è richiede una forza più grande durante a custruzzione, chì risulta in una lavorabilità ridutta. In quantu à i prudutti di l'etere di cellulosa, HPMC mostra una aderenza moderata.

Fluidità è lavorabilità: HPMC pò riduce l'attrito trà e particelle, rendendu più faciule d'applicà. Questa maneuverability mejorata assicura un prucessu di custruzzione più efficaci.

Resistenza à i crack: HPMC forma una matrice flessibile in u mortar, riducendu i stress interni è minimizendu l'occurrence di crepe da retrazione. Questu aumenta a durabilità generale di u mortar, assicurendu risultati longu.

Forza cumpressione è flexural: HPMC aumenta a forza di flexural di u mortar rinfurzatu a matrice è migliurà a legame trà e particelle. Questu aumenterà a resistenza à e pressioni esterne è assicurà a stabilità strutturale di l'edificiu.

Prestazione termica: L'aggiunta di HPMC pò pruduce materiali più ligeri è riduce u pesu. Questa alta ratio di vuotu aiuta cù l'insulazione termale è pò riduce a conduttività elettrica di u materiale mentre mantene un flussu di calore constante quandu sottumessu à u stessu flussu di calore. quantità. A resistenza à u trasferimentu di calore à traversu u pannellu varieghja cù a quantità di HPMC aghjuntu, cù a più alta incorporazione di l'additivu risultatu in un aumentu di a resistenza termale cumparatu cù a mistura di riferimentu.

Effettu Air-entraining: L'effettu aria-training di HPMC si riferisce à u fattu chì l'etere di cellulosa cuntene gruppi alchilchi, chì ponu riduce l'energia di a superficia di a suluzione acquosa, aumentanu u cuntenutu di l'aria in a dispersione, è migliurà a durezza di a film di bolle è a tenacità di bolle d'acqua pura. Hè relativamente altu è difficiule di scaricamentu.

Temperature di u gelu: A temperatura di u gelu di HPMC si riferisce à a temperatura à a quale e molécule di HPMC formanu un gel in una suluzione aquosa sottu una certa concentrazione è valore di pH. A temperatura di u gel hè unu di i paràmetri impurtanti per l'applicazione HPMC, affettendu u rendiment è l'effettu di HPMC in diversi campi d'applicazione. A temperatura di u gelu di HPMC aumenta cù l'aumentu di a cuncentrazione. L'aumentu di u pesu moleculare è a diminuzione di u gradu di sustituzzioni pruvucarà ancu a temperatura di u gelu.

L'HPMC hà un impattu significativu nantu à e proprietà di u mortar à diverse temperature. Questi impatti implicanu a ritenzione di l'acqua, a prestazione di ligame, a fluidità, a resistenza di crack, a forza di compressione, a forza di flessione, a prestazione termale è l'arranamentu di l'aria. . Per cuntrullà raziunale a dosa è e cundizioni di custruzzione di HPMC, u rendiment di u mortar pò esse ottimisatu è a so applicabilità è a durabilità à diverse temperature pò esse migliurate.


Tempu di post: 26-oct-2024