Clorur di polivinile (PVC)

I prudutti AnxinCel® Hydroxypropyl Methyl Cellulose HPMC ponu migliurà da e seguenti proprietà in PVC:
· agenti suspending più cumunimenti usatu.
·Controlla a dimensione di particella è a so distribuzione
·Influenza a porosità
· Definisce u pesu in massa di PVC.

Etere di cellulosa per cloruru di polivinile (PVC)

Polyvinyl Chloride (PVC) hè un polimeru termoplasticu ecunomicu è versatile largamente utilizatu in l'industria di l'edilizia è di a custruzzione per a produzzione di profili di porte è finestre, tubi (potable è acque residuali), insulazioni di fili è cavi, dispusitivi medichi, etc. Hè u terzu più grande termoplasticu mundiale. materiale per volume dopu à polietilene è polipropilene.

U PVC hè adupratu largamente in una larga gamma di applicazioni industriali, tecniche è di ogni ghjornu, cumprese l'usu generalizatu in l'edificazione, trasportu, imballaggio, applicazioni elettriche / elettroniche è sanitarie.

Cloruro di polivinile (PVC)

In a sospensjoni polimerizazione di u clorur di vinile, u sistema dispersatu hà un impattu direttu nantu à u pruduttu, a resina di PVC, è in a qualità di u so processu è i prudutti. Hydroxypropyl MethylCellulose aiuta à migliurà a stabilità termica di a resina è cuntrullà a distribuzione di a dimensione di particella (in altre parolle, aghjustà a densità di PVC), è a so quantità cuntene 0,025% -0,03% di a produzzione di PVC. A resina di PVC fatta da Hydroxypropyl MethylCellulose di alta qualità ùn solu pò assicurà a linea di prestazione cù i standard internaziunali, ma pò ancu avè boni proprietà fisiche apparenti, eccellenti proprietà di particelle è un eccellente cumpurtamentu reologicu di fusione.

U PVC hè un materiale assai durable è di longa durata chì pò esse usatu in una varietà di applicazioni, sia rigidu o flessibile, biancu o neru è una larga gamma di culori in trà.

In a pruduzzione di resine sintetiche, cum'è polyvinyl chloride (PVC), polyvinylidene chloride, è altri copolymers, a polimerizazione di sospensjoni hè u più cumunimenti utilizatu è deve esse monomeri idrofobi invarianti suspesi in acqua. Cum'è un polimeru soluble in acqua, u produttu di Hydroxypropyl MethylCellulose hà una eccellente attività di superficia è funziona cum'è agenti colloidali protettivi. L'idrossipropilmetilcellulosa pò prevene efficacemente e particelle polimeriche da a produzzione è l'agglomerazione. Inoltre, ancu se Hydroxypropyl MethylCellulose hè un polimeru solubile in acqua, pò esse ligeramente solubile in monomeri idrofobichi è pò aumentà a porosità di monomeri per a produzzione di particelle polimeriche.

 

Grade cunsigliatu: Richiesta TDS
HPMC 60AX50 Cliccate quì
HPMC 65AX50 Cliccate quì
HPMC 75AX100 Cliccate quì