Riparazione di Mortai

I prudutti di l'etere di cellulosa AnxinCel® HPMC/MHEC in i mortari di riparazione ponu migliurà e seguenti proprietà:
· Ritenzione d'acqua migliorata
· Aumenta a resistenza di crack è a forza di compressione
· Aumenta l'aderenza forte di i morti.

Etere di cellulosa per i mortai di riparazione

U mortar di riparazione hè un mortare di prima qualità pre-miscelatu, compensatu da ritirata, fatta da cimenti selezziunati, aggregati classificati, filler ligeri, polimeri è additivi speciali. U mortar di riparazione hè principalmente utilizatu per riparà e parti di danni superficiali di strutture di cimentu cum'è cavità, favi, rotture, spalling, tendini esposti, etc., per restaurà a bona prestazione di a struttura di cimentu.
Pò esse ancu usatu cum'è mortare di livellazione rinfurzata cù fibra di carbonu, mortare di muratura d'altu rendimentu, è mortare protettivu di leveling plastering per rinforzu di filamenti d'acciaio in edifici (strutture). U pruduttu hè aghjuntu cù una varietà di modificatori di polimeru molekulari elevati, polvere di polimeru redispersible è fibre anti-cracking. Per quessa, hà una bona lavorabilità, aderenza, impermeabilità, resistenza à a sbucciatura, resistenza à u congelamentu-discongelu, resistenza à a carbonizazione, resistenza à crack, resistenza à a ruggine di l'acciaio è alta forza.

Riparazione-Morti

Istruzzioni di custruzzione

1. Determinate a zona di riparazione. A gamma di trattamentu di riparazione deve esse 100 mm più grande di l'area di danni reale. Tagliate o cisele u bordu verticale di l'area di riparazione di cimentu cù una prufundità di ≥5 mm per evità di diluzione di u bordu di l'area di riparazione.
2. Pulite a polvera flottante è l'oliu nantu à a superficia di a capa di basa di béton in l'area di riparazione, è sguassate i pezzi solti.
3. Pulite u rughjoni è i detriti nantu à a superficia di i bars d'acciaio esposti in a zona di riparazione.
4. A capa di basa di béton in l'area di riparazione pulita deve esse chjappata o trattata cù un agentu di trattamentu d'interfaccia di béton.
5. Aduprà a pompa di l'aria o l'acqua per pulizziari a superficia di a basa di béton in l'area riparata, è ùn deve esse micca acqua chjaru durante u prucessu dopu.
6. Stir the high-strength repair mortar secondu u rapportu di mischju cunsigliatu di 10-20% (rapportu di pesu) di l'acqua. U mischju meccanicu hè abbastanza per 2-3 punti è hè favurevule à a qualità è a rapidità di mischju. A mistura manuale deve esse à 5 punti per assicurà una mistura uniforme.
7. U mortar di riparazione d'alta forza chì hè stata mischiata pò esse plastered, è u gruixu di un gesso ùn deve micca più di 10mm. Se a strata di plastering hè grossa, un metudu di custruzzione di strati è multiplici deve esse usatu.

 

Grade cunsigliatu: Richiesta TDS
HPMC AK100M Cliccate quì
HPMC AK150M Cliccate quì
HPMC AK200M Cliccate quì