Composti autolivellanti

AnxinCel® cellulosa etere HPMC / MHEC i prudutti di viscosità assai bassu hè a realizazione di proprietà autolivellanti.
· Impedisce à u slurry da stallà è sanguinamentu
· Migliurà a pruprietà di ritenzione d'acqua
· Riduce a contrazione di u mortu
·Evite i cracks

Etere di cellulosa per composti autolivellanti

U mortar autolivellante hè un pruduttu di prutezzione ambientale d'alta tecnulugia cù un altu cuntenutu tecnologicu è ligami tecnichi cumplicati. Hè un materiale pulverulente mischju seccu cumpostu di parechji ingredienti, chì pò esse usatu mischjendu l'acqua in u situ. Dopu una ligera diffusione di u scraper, pudete ottene un altu livellu di superficia di basa. U cimentu autolivellante hà una velocità di indurimentu veloce. Pò esse marchjatu dopu à 4-5 ore, è a custruzzione di a superficia (cum'è u pavimentu di legnu, u bordu di diamante, etc.) pò esse realizatu dopu à 24 ore. A custruzzione rapida è simplice hè ineguagliata da u nivellu manuale tradiziunale.
U cimentu / mortar autolivellante hè un tipu di superficia di pavimentu liscia è liscia chì pò esse stallata cù a capa finale finale (cum'è catifa, pavimentu di legnu, etc.). I so requisiti di prestazione chjave includenu un indurimentu rapidu è una contrazione bassa. Ci sò diversi sistemi di pavimenti nantu à u mercatu, cum'è cimentu, basati in gesso o i so mischi.

Self-leveling-Compounds

Proprietà tecniche principali di cimentu / mortare autolivellante
(1) Liquidità
A fluidità hè un indicatore impurtante chì riflette a prestazione di cimentu / mortar autolivellante. In generale, a fluidità hè più grande di 210 ~ 260 mm.
(2) Slurry stabilità
Cet indice reflète la stabilité du ciment/mortar autonivelant. Pour u slurry mischju nantu à una piastra di vetru postu horizontale, è osservate dopu à 20 minuti. Ùn ci deve esse micca un sanguinamentu evidenti, delaminazione, segregazione, o burbuline turning. Stu indice hà un impattu più grande nantu à a cundizione di a superficia è a durabilità di u materiale dopu a forma.
(3) Forza cumpressione
Cum'è un materiale di pavimentu, questu indice deve risponde à e specificazioni di custruzzione per i pavimenti di cimentu. U pavimentu di a superficia di cimentu ordinariu domesticu richiede una forza di compressione di 15MPa o più, è a forza di compressione di a superficia di cimentu cimentu hè 20MPa o più.
(4) Forza Flexural
A forza di flexural di cimentu / mortar autolivellante industriale deve esse più grande di 6Mpa.
(5) Stabbilimentu di u tempu
Per u tempu di stallazione di cimentu / mortar autolivellante, dopu avè cunfirmatu chì u slurry hè mischju uniforme, assicuratevi chì u so tempu d'utilizazione hè più di 40 minuti, è l'operabilità ùn serà micca affettata.
(6) Resistenza à l'impattu
U cimentu / mortar autolivellante deve esse capace di resistà à e scontri causati da u trafficu normale è l'uggetti trasportati, è a resistenza à l'impattu di a terra deve esse più grande o uguale à 4 joules.
(7) Resistenza à l'usura
U cimentu / mortar autolivellante hè utilizzatu cum'è materiale di superficia di terra è deve sustene u trafficu di terra normale. Per via di u so flussu
U pianu pianu hè magre, è quandu a basa di a terra hè solida, a so forza portante hè principalmente nantu à a superficia, micca in u voluminu. Dunque, a so resistenza à l'usura hè più impurtante chè a so forza di compressione.
(8) Bonding tensile force à a capa di basa
A forza di ligame trà u cimentu / mortar autolivellante è a strata di basa hè direttamente ligata à se u slurry serà scavatu è sbucciatu dopu à l'indurimentu, chì hà un impattu più grande nantu à a durabilità di u materiale. In u prucessu di custruzzione attuale, pitture l'agente di l'interfaccia di terra per fà ghjunghje à una cundizione più adatta per a custruzzione di materiali autolivellanti. A forza di trazione di ligame di i materiali autolivellanti di u pavimentu di cimentu domesticu hè di solitu sopra 0.8MPa.
(9) Resistenza di crack
A resistenza di crack hè un indicatore chjave di cimentu / mortar autolivellante, è a so dimensione hè ligata à se u materiale autolivellante hà crepe, cavità è sparghje dopu l'indurimentu. A valutazione curretta di a resistenza di crack di i materiali autolivellanti hè in relazione cù a valutazione curretta di u successu o fallimentu di i materiali autolivellanti.

QualiCell cellulosa etere HPMC/MHEC prudutti di viscosità assai bassu hè a realizazione di proprietà self-leveling.
· Impedisce à u slurry da stallà è sanguinamentu
· Migliurà a pruprietà di ritenzione d'acqua
· Riduce a contrazione di u mortu
·Evite i cracks

Grade cunsigliatu: Richiesta TDS
HPMC AK400 Cliccate quì
MHEC ME400 Cliccate quì